Giornale radio


Raiplay

LA TELEVISION PAR FURLAN

LA TELEVISION PAR FURLAN



La  programazion di Rai 3 bis (canâl 810)

 

La programmazione di Rai3 bis (canale 810)

                           
 





Tv par furlan e slargjie la sô ufierte!  Daspò la TV dai fruts e rive su Raiplay la sezion Documentaris: di fat, di martars ai 2 di Zenâr o cjatarês i nestris gnûfs prodots, che o podarês viodi jentrant tal sît www.raiplay.it scrivint te striche di ricercje il titul dal program che o cirîs, o dome La Tv par furlan.

 

La TV par furlan amplia la sua offerta! Dopo la tv per i ragazzi arriva su Raiplay la sezione Documentaris: da martedì 2 gennaio troverete i nostri nuovi prodotti, che potrete vedere entrando sul sito www.raiplay.it  scrivendo nella barra di ricerca il titolo del programma che cercate o semplicemente La Tv par furlan.





 

martars ai 23 di Lui  aes 14.20
in repliche vinars ai 26 di Lui  aes 14.20


NINE E OLGHE- CARTONS ANIMÂTS IN LENGHE FURLANE


NINE E OLGHE

“Nine e Olghe” e à tant che protagonistis Nine, une frute cetant curiose cuntun cjâf plen di riçots che e vîf tal Mont di Sot, e la sô miôr amie: Olghe, une nulute blancje. Une dì, cjalant jù, Olghe, che e vîf tal Mont di Sore cul Soreli, la Lune e lis agnis Grisonis, e viôt Nine che e côr daûr dal sô cjapiel e e decît di lâ ju par judâle. Chest al sarà il principi di une grant amicizie e di grandis aventuris in compagnie di Teo, compagn di scuele di Nina.

Cun divertiment e naturalece, vie pe serie, lis dôs protagonistis a acompagnaran i fruts dai 3 ai 6 agns tes piçulis sfidis di ogni dì, tignintju par man e imparant insiemi a capî e gjestî lis emozions.

 

La fieste di Istât tal cjasâl

 

E je la fieste di Istât tal cjasâl. Barachins, gjostris ma soredut… i fûcs, che i plasin tant a Teo. La serade però e riscje di lâ sù pai stecs par vie di un brut rafredôr, ma…

 

 

 

 

Martedì 23.7 ore 14.20

In replica venerdì  26.7 ore 14.20

 

NINA E OLGA  -CARTONI ANIMATI IN LINGUA FRIULANA


NINA E OLGA

“Nina & Olga” ha come protagoniste Nina, una bimba molto curiosa con una testa piena di ricci che vive nel Mondo di Sotto e la sua migliore amica: la bianca Nuvola Olga. Un giorno, guardando giù, Olga, che vive nel Mondo di Sopra insieme al Sole, alla Luna e alle zie Grigione, vede Nina rincorrere il suo cappello e decide di scendere ad aiutarla. Sarà l’inizio di una grande amicizia e di grandi avventure in compagnia di Teo, compagno di scuola di Nina.

Con divertimento e naturalezza, nel corso della serie le due protagoniste accompagneranno i bambini dai 3 ai 6 anni nelle piccole sfide quotidiane, tendendo loro la mano e imparando insieme a comprendere e a gestire le emozioni.


La festa d’estate

 

È la festa d'estate alla Fattoria. Luna park, giostre e soprattutto... i fuochi d'artificio, i preferiti di Teo. Ma un brutto raffreddore rischia di mettere a repentaglio la serata. ma…

 

 


 

 

martars ai 23 di Lui  aes 21.20
in repliche vinars ai 26 di Lui  aes 21.26

DLENG

seste pontade “Piccolo Violino Magico, o ben sul talent dai zovins”, Grau

Seste pontade apassionant dal format DLENG, musiche classiche ma no masse; un program che al met dongje in maniere ecelente musiche classiche, lenghe furlane e promozion dal teritori.

Igor Pezzi nus compagne a scuvierzi lis bielecis e i cjantons plui carateristics de “Isule dal Soreli”, la magnifiche Grau. La elegante citadine tra tiere e mâr, cuntune storie milenarie e peade a fuart a Aquilee e a Vignesie, e ufrìs paisaçs di une bielece rare e emozionante.

Cheste pontade nus regale une esecuzion ecezionâl de zovine Tomita Yume, vincidore de edizion 2021 dal impuartant concors internazionâl “Piccolo Violino Magico”. La interprete e je acompagnade de “Accademia d’Archi Arrigoni”, direzude dal apassionât Mestri Domenico Mason. Il Prof. Marco Maria Tosolini nus vuidarà te scolte dai tocs cun cualchi detâi curiôs sui autôrs, i struments e la tecniche doprade.

Une vore ambiziôs il program musicâl che si vierç cu la innomenade Serenade par arcs di Wolf Ferrari, al va indenant cun Conciert par violin e orchestre, n. 1 in Si bemol maiôr Kv 207 di W.A. Mozart e si siere cuntun omaç a M. Ravel cul toc Tzigane par violin e orchestre.

 

 

 

 

 

 

martedì 23.7 h 21.20

replica venerdì  26.7  h 21.26

DLENG 

sesta puntata  “Piccolo Violino Magico, ovvero del talento giovanile”, Grado

 

Sesta coinvolgente puntata del format DLENG, musiche classiche ma no masse; un programma che coniuga brillantemente musica classica, lingua friulana e promozione del territorio.

Igor Pezzi ci accompagna a scoprire le bellezze e gli scorci più caratteristici dell’Isola del Sole, la splendida Grado. L’elegante cittadina sospesa tra terra e mare, la cui storia millenaria è indissolubilmente legata a Aquileia e a Venezia, offre paesaggi di rara ed emozionante bellezza.

Questa puntata ci regala una eccezionale esecuzione della giovanissima Tomita Yume, vincitrice dell’edizione 2021 del prestigioso concorso internazionale “Piccolo Violino Magico”. L’interprete viene accompagnata dall'Accademia d’Archi Arrigoni, diretta dall’appassionato Maestro Domenico Mason. Il Prof. Marco Maria Tosolini ci guiderà all’ascolto dei brani fornendoci qualche dettaglio curioso sugli autori, sugli strumenti e sulla tecnica utilizzata.

Ambizioso il programma musicale che si apre con la celebre Serenata per archi di Wolf Ferrari, segue con Concerto per violino e orchestra n. 1 in Si bemolle maggiore Kv 207 di W.A. Mozart e si conclude con un omaggio a M. Ravel con il brano Tzigane per violino e orchestra.