Giornale radio



Raiplay
Video00:07:35
Video00:07:15
Video00:07:19
Video00:07:19
Video00:07:25S1 E5 Tip il surisin - I fruts sono miôr des frutis?
RAI FVG LA TV PAR FURLAN
- Pubblicato il07-12-2022
Video00:07:21
Video00:07:22
Video00:07:16
Video00:07:26
Video00:07:21
Video00:07:35
Video00:07:27
LA TELEVISION PAR FURLAN

La programazion di Rai 3 bis (canâl 810)
La programmazione di Rai3 bis (canale 810)
Tv par furlan e slargjie la sô ufierte! Daspò la TV dai fruts e rive su Raiplay la sezion Documentaris: di fat, di martars ai 2 di Zenâr o cjatarês i nestris gnûfs prodots, che o podarês viodi jentrant tal sît www.raiplay.it scrivint te striche di ricercje il titul dal program che o cirîs, o dome La Tv par furlan.
La TV par furlan amplia la sua offerta! Dopo la tv per i ragazzi arriva su Raiplay la sezione Documentaris: da martedì 2 gennaio troverete i nostri nuovi prodotti, che potrete vedere entrando sul sito www.raiplay.it scrivendo nella barra di ricerca il titolo del programma che cercate o semplicemente La Tv par furlan.
Settimana da martedì 11 a venerdì 14 novembre
Setemane di martars 11 a vinars 14 di Novembar
Martars 11 di Novembar aes 14.20 e in repliche vinars 14 aes 14.20
JULI CUNIN
Juli Cunin, il timit cuninut creât di Nicoletta Costa, cul jutori dai amîs dal cûr - il cai Laure, la ocje Catine e il surisin Tomâs - al impare a frontâ cun ligrie lis piçulis sfidis di ogni dì come nadâ, vinci la pôre dal scûr o preparâ une fieste a sorprese.
La rene di Nadâl
Martedì 11 novembre h 14.20 e replica venerdì 14 novembre h 14.20
GIULIO CONIGLIO
Giulio Coniglio, il timido coniglietto creato da Nicoletta Costa, con l'aiuto dei suoi amici del cuore - la Lumaca Laura, l’oca Caterina e il topo Tommaso - impara ad affrontare con allegria le piccole sfide quotidiane, come nuotare, superare la paura del buio o preparare una festa a sorpresa.
La renna di Natale
La TV par furlan
martars 11 di Novembar aes 21.20 e in repliche vinars 14 Novembar 21.40
Sacheburache – Magne
Di Massimo Garlatti Costa
Puntade dedicade ae Magne. La storie di une strie che si trasforme in tun serpint...
Sacheburache al è un format che al propon la ricercje de tradizion culturâl e storiche furlane aes gnovis gjenerazions. Dopo lis primis tre seriis di Sacheburache dedicadis aes “filainis”, la cuarte serie di Sacheburache e jè dedicade aes storiis, ai mits e aes leiendis furlanis. Ogni puntade e presente une storie e un personaç de mitologjie furlane. La bravissime e biele Martine Zamaro e jè simpri a cirî indizis e olmis dai personâçs de mitologjie furlane, guidade de sapience di Zuan il Sâvi Darcjan, Ivano Contardo, espert insegnant e musicist, che al interprete un antîc druit. Nicole Coceancig e presente ogni puntade cuntune sô cjante, da jê musicade e cjantade.
Po dopo
STRAordenari
Di Dorino Minigutti
STRAordenari e je une serie documentarie che e conte storiis di personis cun disabilitât te lôr vite cuotidiane, ordenarie tant che stra-ordenarie. Personis che e san dimostrânus che la disabilitât no definis un individui, ma e rapresente dome une carateristiche da diversitât umane. Personis che e san esprimi pal miôr lis lôr abilitâts rompint barieris e stereotips.
Moreno Burelli al à 37 agns e a si definìs un zovin iperatîf e "rompi balis". Al à la Distrofie di Duchenne, une malatie degjenerative che lu à costret su la carocine fin di frut. Moreno nol acete che e sedi la sô disabilitât a determinâ la sô identitât e il so valôr. Al conte la sô vite cun autoironie e disarmant onestât, rompint i tabûs e i prejudizis su la sô condizion. Une des sôs passions a je piturâ. Di cuant che nol pues plui doprâ lis mans, al à imparât a piturâ cun la bocje, continuant a coltivâ cheste sô passion che lui stes al definis vitâl come l'aiar che al respire, un stimul par sintîsi vîf.
La tv in friulano
martedì 11 novembre h 21.20 e replica venerdì 14 novembre 21.40
SACHEBURACHE
Di Massimo Garlatti Costa
Puntata dedicata alla Magne, un serpente in cui talvolta si trasformano le streghe... SACHEBURACHE è un format che propone la ricchezza della tradizione culturale e storica friulana alle nuove generazioni. Dopo le prime tre serie di Sacheburache dedicate alle "filainis", la quarta serie di Sacheburache è dedicata alle storie, ai miti e alle leggende friulane. Ogni puntata presenta una storia o un personaggio della mitologia friulana. La bravissima e bellissima Martina Zamaro è sempre alla ricerca di indizi e tracce dei personaggi della mitologia friulana, guidata dalla conoscenza da Zuan il Savi Darcjan, interpretato da Ivano Contardo, esperto insegnante e musicista nelle vesti di un antico druido. Nicole Coceancig, accompagna la puntata con una bellissima ed affascinante storia da lei musicata e cantata.
A seguire
STRAordenari
Di Dorino Minigutti
STRAordenari è una serie documentaria che racconta storie di persone con disabilità nella loro vita quotidiana, ordinaria quanto stra-ordinaria. Persone capaci di dimostrarci come la disabilità non definisca l'individuo, ma rappresenta semplicemente una caratteristica della diversità umana. Persone in grado di esprimere al meglio le proprie capacità rompendo barriere e stereotipi.
Moreno Burelli ha 37 anni e si definisce un ragazzo iperattivo e "rompiscatole". È affetto da Distrofia di Duchenne, malattia degenerativa che l'ha costretto fin dall'infanzia sulla sedia a rotelle. Moreno non accetta che sia la disabilità a determinare la sua identità e il suo valore. Racconta la sua vita con autoironia e disarmante onestà, infrangendo tabù e pregiudizi sulla sua condizione. Una delle sue passioni è dipingere. Quando l'uso delle mani è diventato impossibile, ha imparato a dipingere con la bocca, continuando a coltivare la sua passione per la pittura che lui stesso definisce vitale come l'aria che respira, uno stimolo per sentirsi vivo.
