Giornale radio


Raiplay

LA TELEVISION PAR FURLAN

LA TELEVISION PAR FURLAN



La  programazion di Rai 3 bis (canâl 810)

 

La programmazione di Rai3 bis (canale 810)

                           
 





Tv par furlan e slargjie la sô ufierte!  Daspò la TV dai fruts e rive su Raiplay la sezion Documentaris: di fat, di martars ai 2 di Zenâr o cjatarês i nestris gnûfs prodots, che o podarês viodi jentrant tal sît www.raiplay.it scrivint te striche di ricercje il titul dal program che o cirîs, o dome La Tv par furlan.

 

La TV par furlan amplia la sua offerta! Dopo la tv per i ragazzi arriva su Raiplay la sezione Documentaris: da martedì 2 gennaio troverete i nostri nuovi prodotti, che potrete vedere entrando sul sito www.raiplay.it  scrivendo nella barra di ricerca il titolo del programma che cercate o semplicemente La Tv par furlan.





 

martars ai 30 di  Avril aes 14.20
in repliche vinars ai 3 di Mai aes 14.20


NINE E OLGHE- CARTONS ANIMÂTS IN LENGHE FURLANE


NINE E OLGHE

“Nine e Olghe” e à tant che protagonistis Nine, une frute cetant curiose cuntun cjâf plen di riçots che e vîf tal Mont di Sot, e la sô miôr amie: Olghe, une nulute blancje. Une dì, cjalant jù, Olghe, che e vîf tal Mont di Sore cul Soreli, la Lune e lis agnis Grisonis, e viôt Nine che e côr daûr dal sô cjapiel e e decît di lâ ju par judâle. Chest al sarà il principi di une grant amicizie e di grandis aventuris in compagnie di Teo, compagn di scuele di Nina.

Cun divertiment e naturalece, vie pe serie, lis dôs protagonistis a acompagnaran i fruts dai 3 ai 6 agns tes piçulis sfidis di ogni dì, tignintju par man e imparant insiemi a capî e gjestî lis emozions.

 

Un gnûf amì 

La mestre Ane i presente ae classe un compagn gnûf, che Teo al varà di judâ a inserîsi a scuele. Nine e à pôre di jessi metude di bande e e patìs, ma ae fin e scuvierzarà che Anton al è propit un bon frut e che a puedin jessi amîs ducj e trê insiemi.

 

 

Martedì 30.4 ore 14.20

In replica venerdì  3.05 ore 14.20

 

NINA E OLGA  -CARTONI ANIMATI IN LINGUA FRIULANA


NINA E OLGA

“Nina & Olga” ha come protagoniste Nina, una bimba molto curiosa con una testa piena di ricci che vive nel Mondo di Sotto e la sua migliore amica: la bianca Nuvola Olga. Un giorno, guardando giù, Olga, che vive nel Mondo di Sopra insieme al Sole, alla Luna e alle zie Grigione, vede Nina rincorrere il suo cappello e decide di scendere ad aiutarla. Sarà l’inizio di una grande amicizia e di grandi avventure in compagnia di Teo, compagno di scuola di Nina.

Con divertimento e naturalezza, nel corso della serie le due protagoniste accompagneranno i bambini dai 3 ai 6 anni nelle piccole sfide quotidiane, tendendo loro la mano e imparando insieme a comprendere e a gestire le emozioni.

 

Un nuovo amico

 

La maestra Anna presenta alla classe un nuovo compagno e viene scelto Teo per aiutarlo nell’inserimento nella nuova scuola. Nina ha paura di essere messa da parte e soffre molto, ma alla fine scoprirà che Anton è davvero un caro bambino e che possono essere amici tutti e tre insieme

 

 

martars ai 7 di Mai  aes 21.20
in repliche vinars ai 10 di Mai aes 21.40

SALVADIS

Regjie di Romeo Tofanetti

Intun mont aromai distrut di une epidemie, nissun lûc al è sigûr, fûr che un lontan paîs tra lis monts. Chi i unics che a sorevivin a son trê fantats. Insiemi a àn resistût ae invasion dai muarts vivents blocant la jentrade te val dulà che a son a stâ, isolantsi dal rest dal mont. Di une bande Giordano, peât ai ricuarts di un passât aromai pierdût, di chê altre bande Rossella e Alessio che, ancjemò cun cualchi sperance di futûr, a volaressin lâ fûr de val par capî se e esist ancjemò une realtât, fûr di chei orizonts imponûts. E se che val e platàs un segret ancjemò plui grant? Un film di Romeo Toffanetti.

 

 

martedì 7.5 h 21.20
replica venerdì  10.05  h 21.40

SALVADIS

Regia di Romeo Tofanetti


In un mondo ormai distrutto da un’epidemia nessun luogo è più sicuro tranne un remoto paese racchiuso fra le montagne. Qui gli unici sopravvissuti sono tre ragazzi. Assieme hanno resistito all’invasione dei morti viventi bloccando l’accesso alla valle dove abitano, isolandosi dal resto del mondo. Da un lato Giordano, legato ai ricordi di un passato ormai perduto, dall’altro Rossella e Alessio i quali, con ancora una speranza di futuro, vorrebbero uscire dalla valle per capire se esiste ancora una realtà oltre quegli orizzonti imposti. E se quella valle nascondesse un segreto ancora più grande?  Un film di Romeo Toffanetti.